marți, 16 noiembrie 2010

Cum ar arata oamenii fara memorie?

Nu ma pot abtine sa ma gandesc cum ar fi viata noastra fara memorie. Oribila ar spune unii,care ar mai fi rostul, ar spune altii. Ei bine eu vreau sa privesc partea plina a paharului. Cred ca singurul lucru care il face pe om slab e memoria. Nu faptul ca are o viata scurta,nu ca se lasa prada sentimetelor,e nehotarat si schimbator.Da intr-adevar,am putea renunta la ideea de a avea un copil,o relatie stabila,o legatura cu familia,un servici,etc. Am trai..doar de dragul de a trai. Imi imaginez cum ar fi sa ne indragostim in fiecare zi ca si cum ar fi prima data..si chiar ar fi prima data.Cum ne-am bucura in fiecare zi de fiecare lucru pe care viata ni-l ofera,ca si cum l-am face pentru prima data. Cat de uimiti si de fericiti am fi sa traim totul la maxim,pentru ca fara memorie nu am sti ca acele lucruri pe care le experimentam zi de zi,sunt defapt rutina unei vieti normale.Nu ne-ar fi frica sa riscam,pentru ca nu am sti ce e suferinta,deceptia,ura,dragostea,gelozia,etc decat pentru o zi.Apoi..am lua-o de la capat. Daca as putea…macar pentru o saptamana sa nu depind de memorie,as face-o.

0 comentarii:

 
L'échappée Austere © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina